lauantai 2. toukokuuta 2015

PORTUGAL 2k15



Annika:
Óla!! Oon nyt vihdoinkin kunnolla kotiutunu Portugalin leiristä :D Olin siis Portugalin Alfamarissa yleisurheiluleirillä 16-23.4, mun yleisurheiluryhmän kanssa ja oli kyllä mahtava reissu! Sää oli melkein joka päivä aurinkoinen ja asteet yli +20! Kovin ruskee (ainakaan omasta mielestäni) en kumminkaa oo, koska paloin kokoajan ja jouduin siksi olemaan paljon varjossa. Siitä huolimatta koitin kumminkin nauttia ihanasta säästä ja paikasta!

Treenejä meillä oli 2 kertaa per päivä ja yks päivä oli kokonaan vapaa ja se me käytettiin (tietysti) shoppailuun :Dd Mä en itse siis pystynyt normaalisti treenaamaan sen mun polvileikkauksen takia eli mun treenailut oli lähinnä kuntopyöräilyä, vesijuoksua, lihaskuntoa ja salitreeniä. 

Meiän hotelli oli Alfamar Beach&Sport Resort, ja se oli tosi kiva, kaikki tarvittava löyty hotellin ympäristöstä, joten esim. kentälle piti kävellä vain pari sataa metriä :Dd Myös ruoka oli tosi hyvää ja hotellin ranta oli tosi hieno!! Suosittelen hotellia kaikille ja varsinkin yleisurheilijoille hyvien treeni olosuhteiden takia! 

Koko leiristä jäi paljon ihania muistoja ja en malta millään odottaa ensi vuoden etelänleiriä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti